وب سایت رسمی استاد محمد شجاعی

برای دسترسی سریع به هر کدام از بخشهای مجموعۀ منتظر روی نمایۀ مورد نظرتان کلیک کنید.

مدرسه انسان شناسی منتظر مدرسه‌ای برای آموختن خود و دوباره دیدن است، که منظر شما را نسبت به زندگی تغییر داده و با انسانی نو روبه‌رویتان می‌کند. این مدرسه علاوه بر آموزش قدم به قدم مفاهیم انسانی؛ به سؤالات و شبهات شما پاسخ داده و در مسیر رشد انسانی همراهی‌تان می‌کند.
مدرسه‌ای که محصول تحصیل در آن آشتی با خود حقیقی وجود و حرکت در مسیر کسب شادی، آرامش و عشق است.

مدیا منتظر بستری است که دسترسی به تمامی کارگاه‌ها و مجموعه سخنرانی‌های استاد شجاعی را برای شما ممکن می‌کند. جایی که می‌توانید علاوه بر استفاده مستقیم از کارگاه‌های مختلف از فرم‌های گرافیکی، رسانه‌ای و محتوای خلاصه شدۀ کارگاه‌ها هم استفاده کنید.

مهارت‌ها و آموختنی‌هایی که کودکان و نوجوانان برای موفقیت در زندگی و رسیدن به آرامش به آن نیاز دارند، یکی از بزرگترین دغدغه‌های والدین است. ما این مهارت‌ها را در بستری امن و قدم به قدم در قالب کتاب، کارگاه، تولیدات رسانه‌ای و اجتماعات در برنا منتظر برای فرزندان شما فراهم کرده ایم.

پایگاه اختصاصی جشنواره انسان تمام بستری برای تولید فرم‌های هنری گوناگون با محوریت محتوای انسان شناسی و امام شناسی است، که در فواصل زمانی مشخص و با هدف جذب استعدادهای برتر جشنواره‌ها، پویش‌های تولید محتوا و کارگاه‌های آموزشی را رهبری می‌کند.

نشر محیی پایگاه حفظ و نشر آثار مکتوب استاد شجاعی است. در این پایگاه می‌توانید به تمامی آثار مکتوب استاد شجاعی و محتوای بازآفرینی شده بر اساس کارگاه‌های اسشان دسترسی داشته باشید.

وب سایت رسمی استاد محمد شجاعی ، منابع محتواییِ گسترده و عمیق در حوزۀ دانشِ «انسان‌شناسی» و «سبک زندگی انسانی»

وب‌سایت رسمی استاد محمد شجاعی مرجع منابع محتوایی گسترده در حوزه‌های دانش «انسان‌شناسی» و «سبک زندگی انسانی»

تولید محتوایی در شأن انسانیتِ انسان اولین قدم برای رشد و بلوغ اندیشه و در نهایت حرکت به سمت الگوی کامل انسانیت است

رسانه رسمی استاد شجاعی هدف خود را آشناکردن انسان با اصل انسانی وجودش تعریف کرده است. اصل گمشده‌ای که منشأ تمامی ناآرامی‌ها و ناآگاهی‌های ماست. مجموعۀ ما از تیم‌های تولید محتوا، هنر و رسانه، تبلیغات، نشر و گروه فعالیت‌های میدانی تشکیل شده که در کنار هم به نشر محتوای فلسفۀ اسلامی، انسان شناسی و خودشناسی براساس آموزه‌های استاد شجاعی می‌پردازیم، مجموعه‌ای که تحقق این شعار را بارها دیده‌ایم و باور داریم که آرامش، شادی و عشق آموختنی‌اند.

پویش‌ها و فعالیت‌های مردمی

هر کجا که هستید؛ برای عضویت در طرح‌ها و پایگاه‌های مردمی ما می‌توانید از این بخش کمک بگیرید:

پویش نذر کاغذ

فرم درخواست همکاری

اگر در هر یک از زمینه‌های کار فرهنگی و رسانه‌ای مهارت، تخصص و یا فعالیتی داشته‌اید؛
خوشحال می‌شویم در کنار ما باشید.

نگرش انسان شناسانه و تلاش برای بازتعریف معنای انسان و زندگی

سبک زندگی جدیدی که برای حرکت به سمت شادی، آرامش و عشق با دو مسیر متفاوت در انتظار شماست:

تغییر سبک زندگی نیازمند شناخت و یادگیری مفاهیم انسانی، تثبیت دانایی‌ها در نفس و تبدیل آنها به معرفت است. ساختار و مسیری که تنها دارایی مشترک تمامی انسان‌هاست و شما می‌توانید بسته به میل و نیازتان در یکی از دو مسیر مدرسه انسان‌شناسی و یا مجموعه کارگاه‌های استاد محمد شجاعی با آن همراه شوید.
مسیر مدرسه مسیری قدم به قدم و بر پایۀ نقشۀ فلسفی_منطقی اندیشۀ استاد شجاعی بوده که درس به درس و کلاس به کلاس به بررسی مفاهیم انسان شناسی می‌پردازد و مجموعه کارگاه های استاد شجاعی با بیش از 130 عنوان کارگاهی مختلف هم به صورت رایگان و دسته‌بندی شده در مدیا منتظر در دسترس شما قرار گرفته است که می‌توانید، برای استفادۀ هدفمند و بر اساس نیازها و دغدغه‌های شخصی‌تان سیر مطالعاتی مخصوص به خود را از بخش مشاوره دریافت کنید.

مشکلات را با هم حل می‌کنیم! برای ما بنویسید :

برای حرکت پیوسته و قدم به قدم به سمت آرامش در کنار شما هستیم.

در بخشهای مختلف پایگاه منتظر چه می‌گذرد..

آخرین فعالیت‌ها، برنامه‌ها و تولیدات ما را اینجا دنبال کنید:

صفحات محتوای اختصاصی

این بخش بستر پاسخ به نیازها و دغدغه‌های خاص است که تمامی سوالات و ابهامات پیرامون یک موضوع خاص را با سیری هدفمند پاسخ می‌دهد.

فرم دعوت از استاد شجاعی :

جهت دعوت از استاد محمد شجاعی برای حضور در همایش، کارگاه، جلسه تدریس یا سخنرانی فرم تنظیم شده را به دقت مطالعه و تکمیل فرمایید.

خانوادۀ بزرگ منتظر را بیشتر بشناسید:

عمر خانوادۀ رسانه‌ای ما حالا دیگر به هشت سال رسیده است، خانوادۀ بزرگی که حول یک باور شکل گرفته؛ یک روز خوب خواهد آمد. روزی که باید در ساختن آن نقش داشته باشیم.
ما اینجاییم تا نقش خودمان را در ساختن روزهای خوب زندگی خودمان و دیگران ایفا کنیم. قصۀ هر کدام از ما مسیر پر پیچ و خمی بین اضطراب، ناآرامی، سردرگمی و ناامیدی بود، تا روزی که خودمان را شناختیم و به واسطۀ این شناخت اینجا دور هم جمع شدیم. ما باور داریم؛ آرامش، شادی و عشق آموختنی‌اند، کافی است قدم اول را بردارید.